Förkylt och febrigt

2011-01-25 @ 08:04:18    Postat av: Susan Gullix
Go morron...typ...är tröttare än tröttast kan jag säga.

Stella är fortsatt febrig och förkyld och trots att hon sov så mycket under dagen igår så har hon ändå sovit hela natten. Hon fick ett ryck på kvällen igår då hon lekte och busade men under natten blev hon febrig igen. Så hon stannar hemma med mig idag medans Eliott är på dagis. "Tur" hon har får man kanske säga för hon skulle egentligen till tandläkaren idag och det gillar hon ju definitivt inte;)

Annars inget annat faktiskt...får uppdatera mer senare. Ska se till att ringa tandläkaren nu och ändra Stellas tandläkartid och sen är det dax att lämna Eliott på dagis om ett tag. Ha en bra dag!
Postat av: Johanna

Trist att va sjuk. Ja, tur att hon missade tandläkaren, haha. Men hon kommer inte undan ;)

Här e en till som mår skit. Kräkte imorse (galla) & jag får inte i mig nån mat bara för jag klöks. Så nu kör jag på nyponsoppa igen. Idag blir det tvätta & sen kommer M hit efter jobbet. Blir ingen bra dag...

Kram

2011-01-25 » 09:54:13     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?