En heldag blev det

2011-01-30 @ 19:15:10    Postat av: Susan Gullix
Halli hallå....här har vi varit iväg hela dagen. Vi tog bussen imorse, efter att vi var morgon klara här hemma, hem till Sonia och hennes barn. Vi var där och fikade, snackade en massa och barnen lekte. Längesedan som vi sågs så det var skoj. Sen tog vi på oss allihop och tog en promenad till IKEA. Där skickade vi in Eliott och Johan i Småland så dom fick leka där. Stella bangade då hon upptäckte att hon skulle få en stämpel på handen....hihi. Vem träffade vi inte där om Tilda och André (barnens kusiner) och givetvis Dennis och Johanna också. Plötsligt dök även Eliotts dagis kompis Arlin dit...haha. Lite kul faktiskt och Eliott blev glad att Arlin också skulle in till Småland.

Jag, Stella, Sonia och Adrian traskade runt på IKEA och spanade in alla saker. Vi vandrade runt i en timme och med hem fick det följa med fingerdockor till barnen och ett nytt täcke till Eliott som han behövde. Självklart blev det korv och glass också då vi var där.

Sen fortsatte vi in till Väla eftersom jag skulle köpa med mig en löddtång hem så ett snabb visit in på Kjell och Company fick det också bli. Flera timmar senare så var vi trötta, sa hej då till Sonia och hennes barn och åkte bussen hem. Hey...till och med solen gick i sömn då vi skulle hem. Sååå...en lång dag borta idag men helt klart kul.

Visar några utav bilderna som jag tog idag och sen får Dag 6 i min 25 dagars lista faktiskt vänta tills imorgon. Jag är helt SLUT!!

Postat av: Mamma Russin

Visst är det roligt med ikea, hihi.. kan fara dit flera gånger i veckan..;) Stina ska jämt ha korv när vi är där, hon börjar tjata när vi står i kassan, haha...



jag ska försöka fota imorogn, hihi..



kramrkam

2011-01-30 » 20:36:08     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilkn mysig dag! Ikea kan minsann vara roligt både för stora och små :)



Kramar

2011-01-30 » 20:40:29     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Full rulle hela dagen, precis så som det ska vara! IKEA e kul :)

Kram

2011-01-30 » 22:20:47     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härlig helgad, goda vänner å ikea, vad mer kan man önska liksom ?! ;-) KRAM

2011-01-31 » 08:09:16     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?