Dag 6

2011-01-31 @ 16:30:46    Postat av: Susan Gullix
Här kommer då Dag 6 i min 25 dagars lista som handlar om vad för typ av killar jag faller för.

Jag har alltid dragits till dom killar/ som ser snälla ut, gärna brun/mörkhåriga, långa och lite äldre. Som när jag var mindre har jag alltid haft ett stort öga för "idoler" som faktiskt alla är brun/mörkhåriga. Typ som Joushua Jackson, Kevin Costner, Mel Gibson osv. Blonda killar/män har jag aldrig dragits till av någon anledning. Jag tittar först och främst på ögon och händer, fina händer är viktigt enligt mig. Inga korta, grova händer med massa smuts under naglarna...nej tack. Sen är även snällhet jätteviktigt och att man är ödmjuk. Inga spännda, "kolla på snygga mig som är ett muskelberg" killar/män. Det går bort...haha. 

Så ja...mörka, långa, killar/män som är snälla och ödmjuka och som inte har knubbiga, korta händer...lite så typ

 
Postat av: Johanna

Hehe :P

2011-01-31 » 19:05:14     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?