Dag 2

2011-01-26 @ 11:51:42    Postat av: Susan Gullix
Nu är det dax för Dag 2 i min 25 dagars lista och idag är det om en person jag vill träffa just nu.

Den personen som jag vill träffa just nu är Marika. Marika är min bästa vän och kommer alltid till att vara och vi fann varandra för många år sedan då vi var på samma arbetsplats. Om jag inte minns helt fel så var jag APU praktikant vid det tillfället. Vi är väldigt olika hon och jag men ändå så lika på något sätt. Svårt att förklara.

Många galna saker har vi hittat på genom åren, det ena mer galet än det andra. Det har varit mycket skratt, tårar och allt möjligt om jag får säga mitt. Vår vänskap är djup...otroligt djup. Tror ingen kan förstå faktiskt hur vår vänskap är. Den är för evigt oavsett vad. Vi vet alltid vart vi har varandra och hur vi står till varandra även om det kan gå lång tid mellan gångerna. Vi har en vänskap där ord inte alltid behövs för vi vet ändå vad som gäller, vad som tycks, vad som känns. Vi kan liksom varandra utantill.

Om man kan ha en tvillingsjäl inom kärleken så kan man ha det inom vänskapen också och där är Marika absolut min tvillingsjäl...för alltid.
Postat av: Johanna

Så fint :)

2011-01-26 » 12:07:12     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja även jag skulle ge sååå mycket för att träffa min bästa vän i dag, har talat med henne på tele å hon kom med massor av spännande nyheter, så jag skulle så gärna träffa henne live ler KRAM å ha en fin kväll <3

2011-01-26 » 15:56:06     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Linnea

Såå fin blogg:)

2011-01-26 » 17:01:19     Url: [http://borntoloveme.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?