Då var det sonens tur

2011-01-26 @ 08:00:05    Postat av: Susan Gullix
Japp...som jag misstänkte under kvällen igår så är det nu Eliotts tur att vara sjuk. Han sov jätteoroligt under kvällen/natten och det är ett ganska säkert tecken för honom att det är sjukdom på gång. Han har huvudvärk och är så där förkyld sjuk. Dock ingen feber ännu men jag gissar att det kommer under dagen eller ikväll. Båda barnen är hemma från dagis då jag anser att Stella kan vara hemma en dag till och kurera sig på. Hon har inte feber och är inte sjuk som i sjuk....men lite små förkyld. Så ja...det blir mys på hemmaplan idag så båda barnen får kurera sig.

Filmen igår som vi såg, Paranormal Activity 2...goosh...scary. Men faktiskt så blev jag  mer rädd i den första filmen. I denna hände egentligen inte så mycket som i den första men denna var väl "värre" med tanke på att det var barn och djur med. Aaa...jag vet inte men jag tycker nog ändå att den första var mer scary. Rekommenderas i vilket fall som.

Ska återgå till att mysa och pyssla om sjuklingarna här men senare kommer ett inlägg om Dag 2 i min 25 dagars lista. Håll utkik

Hoppas att ni får en bra dag och har ni inte klickat i gilla rutan här till höger så blir jag glad om ni gör det. Förutsatt att ni gillar min blogg vill säga
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Fy för sjukstuga ... hoppas att lille E snart piggar på sig!

Kram

2011-01-26 » 08:41:18     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Hoppas ni får en mysig dag & att busfröna blir friska snart!

Ingen film för mig, hehe.

Kram kram

2011-01-26 » 10:01:23     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?