Bumblebee

2011-01-03 @ 19:15:28    Postat av: Susan Gullix


Bumblebee från Transformers har varit här idag=)


Visst är Eliott cool som Bumblebee? Den har han fått utav sin pappa idag. Den har olika ljudfunktioner som Bumblebee har och lite annat. Eliott är lycklig för den har han suktat efter ett bra tag. Stella fick en "sluta med napp present" som var ett stall med häst, docka och hästmat från Babyborn. Hon blev jätteglad hon också=) Så ja, nu leker barnen och det är ju bra för då blir Stella ännu mer trött och därmed blir det kanske inte så mycket gnäll då hon ska sova utan napp. Hoppas att det går bra. Vi får i alla fall hålla tummarna för det=)

(  Och sen är jag jätteglad för en väninnans skull också men det håller jag för mig själv;) )


 
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag blir nästan rädd för honom ler Kram <3

2011-01-03 » 20:25:38     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?