A nice day...

2011-01-06 @ 19:50:33    Postat av: Susan Gullix


Haha...jag vill också vara med ibland;)


Japp...kväll snart och det har varit en LUGN och näst intill bråkfri dag. Wohoo vad skönt=) Vi har egentligen inte gjort så mycket. Myst rundor här hemma, lekt, kollat på film och jag och mannen har lirat lite Guitar Hero. Barne har lekt jättefint tillsammans idag. Dom har ju så kul då dom leker så jag förstår inte varför dom kivar nästan varje dag...dom måste ju själv märka att det är roligare utan kiv.

Och just det....ÄNTLIGEN är Stella bellas lugg klippt. Har försökt i måååånga dagar nu med att klippa den. Mutat och hit dit men hon är ju verkligen mer envis än jag vet inte vad. Idag har vi försökt igen i omgångar med att muta och bla bla och nu här på kvällen så dealade vi. Att hon fick vara uppe längre om hon klippte luggen. Det gick hon med så mannen gick in med henne och klippte hennes lååååååånga lugg. Finally... så kan man se hennes fina ögon igen=) Nu sitter hon i mitt knä men nu är det snart natti för nu har hon fått vara uppe längre så.

Senare ikväll då även Eliott sover så antar jag att det blir att vi kollar på någon serie. Jag vill ju gärna se Bones men gissar på att mannen vill se Human target. Får se om vi får köra någon sorts deal här också då;)


Postat av: Linda

Mutor är bra. det är helt okej till en viss gräns.

Jag kör med en hel del oxo. Annars går det ju inte. :D

Jag får klippa tjejernas luggar, men det är ju inte kul.

De håller ju inte huvudet stilla lixom... ;-)

Nu har Ellas lugg vuxit, så nu ser man inte hur ojämt det var... ;-)



Vad blev det på tv nu då? Ni kanske hann med båda? :)

Jag och darling tittade på ngn film på tv; Dumpad. Sen däckade jag i soffan.... Zzzzå trött... :)



Kram!

2011-01-07 » 09:21:57     Url: [http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/]
Postat av: Amanda

Klart att mamsen ska vara med på bild hon med ibland. :)

Jag håller mig gärna borta från foton så länge det bara går. Jag verkligen hatar att vara med på bild. Ser alltid lika flummig ut! Nej fy sjutton! Sånt där får andra sköta. ^^



Ja, jag tackar min BM för alla tabletterna. Jag blir verkligen helt ur funktion när jag inte får behålla någon mat. Har nog aldrig varit så matt och konstig förut i hela mitt liv. Och med en överenergisk 3-åring hemma går det ju liksom inte att bara ligga på soffan och slöa, även om man skulle vilja.



Ikväll ska vi se på film här. Marcus har varit och köpt Indeption så det ser jag fram emot. :)

Kram

2011-01-07 » 16:21:44     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Hej, nu é jag hemma i säkert förvar igen! Hihi :)

Klart du ska va med på bild ibland! Skönt att Stella gick med på att klippa luggen! :)

Kram

2011-01-09 » 19:48:57     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?