Tidigt uppe idag

2011-02-09 @ 05:55:04    Postat av: Susan Gullix
Vilken natt,vilken morgon...goosh vad det blev tidigt. När klockan var runt 3 inatt så vaknade jag och hade så där skitont i magen. Det släppte inte och jag fick en gigantisk flashback bak då jag hade Utomkveds. Mmm....det gjorde i princip nästan lika ont. Det släppte i alla fall efter cirka en halvtimme.Sen har jag drömt en massa mardrömmar också!! Sen när klockan var typ 4.30 så kom Stella in och sen vid 5 så tyckte Eliott att vi skulle gå upp. Men när vi kom upp såg jag att klockan bara var 5. Attans också...men men. Vi är upp i alla fall så bara till att gilla läget, eller något.

Barnen ska till dagis idag och efter dagis så blir det till att ta bussen direkt till stan. Eliott ska till tandläkaren idag, vilket han är jätteglad för. Han älskar att gå till tandläkaren och sitter och gapar i stolen innan tandläkaren hunnit säga hej...nästan. Med andra ord helt tvärtemot Stella...hihi.

Senare ikväll så är det dax för föräldramöte på dagis, mellan 18-20, så då ska jag iväg på det.

Morgon nu i alla fall och jag ska ha mer kaffe. Lär bli en del utav den varan idag för att orka hålla ögonen öppna
Postat av: Johanna

Trist med ont i magen & inte kunna sova.. :(

Hoppas det går bra hos tandläkaren & på mötet ikväll.

Kramar

2011-02-09 » 06:56:30     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kul att läsa om ditt drömbröllop! Mindre kul med ditt onda i magen :-/ Hoppas du slipepr mer ont! KRAM

2011-02-09 » 09:21:30     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?