Tandläkar besök

2011-02-09 @ 16:38:42    Postat av: Susan Gullix


Duktig kille hos Tandläkaren

Japp, då har vi varit hos Tandläkaren med Eliott och som jag visste så satt han upp i stolen och gapade stort innan tandläkaren hade hunnit säga hej. Vi var där för att kolla upp hans gråa framtand, den som han slog i då han var runt 1 år. Dom sa att den har blivit lösare och gråare sedan förra gången som vi var där och han kommer troligtvis att tappa den, innan hans tänder ska tappas. Jag tycker att dom lika gärna kan ta bort den men det tycker inte dom. Antar att dom vet bäst. Han var i alla fall duktig som bara den. Stella var med för att titta och förhoppningsvis lära sig utav sin storebror. Hon är ju raka motsatsen och vägrar visa sina tänder. Kanske hon insåg nu att det inte är farligt, kan ju hoppas på det.

MEN...ännu en gång...aldrig mer båda barnen på besök hos tandläkare/doktor. Stella höll bokstavligt talat på att riva hela stället. Gah...man kan bli tokig för mindre alltså.

Nu är vi alla fall hemma, har ätit och nu leker barnen medans jag sitter med en kopp kaffe. Har lättat lite med huvudvärken så det är jag glad för. Om ett tag kommer mannen hem och sen är det dax för Föräldramöte. Hoppas att ni har haft en bra dag?


Postat av: soffie

fniss busStella där,Men ååå va duktig han är Elliott,

kanske bra den tanden får lossna själv än att de ska krångla å dra ut den,

kram

2011-02-09 » 20:40:19     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Duktiga Eliott! :) Får hoppas Stella lärde sig nått ;)

Kra,

2011-02-09 » 22:35:04     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Duktiga Eliott! :) Får hoppas Stella lärde sig nått ;)

Kram

2011-02-09 » 22:35:26     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: anna

Grym blogg!



Ett tips som du kan göra för oss läsare är exempelvis att göra omröstningar, det är roligt! På http://www.valresultatet.se gör jag mina! Har även fått massa läsare av det eftersom alla omröstningar visas på deras sida med länk till ens blogg :)

mvh

Anna

2011-02-09 » 22:36:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?