Sunday

2011-02-20 @ 08:14:47    Postat av: Susan Gullix


I gång med att transformera sin Transformers


Det blev inte så mycket bloggande igår men sen å andra sidan så har jag raderat hela lördagen från mitt minne  så det spelar ingen roll. Vi kör direkt på söndagen istället som jag hoppas att jag slipper radera sen.

Det är fortsatt sjukt här...för min del. Barnen är friska vilket är oerhört skönt men jag är kass. Jag har i alla fall inte feber så jag får väl vara glad över det. Trots att jag är sjuk och helst skulle vilja ligga nerbäddad i sängen så ska vi bege oss ut sen. Det är ett måste för barnen att komma ut idag. Dom måste få luft och rasta av sig. Tur då att det är sol så man kanske inte fryser ihjäl.
Tänkte på det innan att snart har vi haft vinterkyla här i närmre ett halvår år. Hur sjukt är inte det? Det är ju bara till att hoppas och önska att sommaren varar bra mycket längre än 4 veckor sen detta året.

Såg faktiskt hela Melodifestivalen igår och för en gångs skull så var det en låt jag gillade. Tyckte det var helt rätt att Eric Saade gick direkt till Globen fast sen tycker jag att dom lika gärna kunde skicka honom direkt till Tyskland.


Postat av: Mamma Russin

god morgon (igen) gums.. :)



usch så tråkigt att du inte bli bättre.. krya på sig.. men kan inte mannen din gå ut med kidsen så du får vila ?



här köper vi lördagsgodis i påsar numer..;)



KRAM

2011-02-20 » 08:22:38     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du blir frisk nu, så här kan ni inte ha det... Å saade var faktiskt riktigt ok tycker jag med! Min soppa var helt ok, men min svägerskas efterrätt var helt OTROLIG så den vann outstandig :-) KRAM KRAM

2011-02-20 » 08:24:39     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Hoppas att du kryar på dig en massa, skönt att barnen är friska nu ! Kram! Du får bädda ner dig och kurera dig så får gubben din gå ut o roa barnen =) Ja,våren är efterlängtad nu för då vet man att sommaren är runt knuten =)

2011-02-20 » 08:33:25
Postat av: Johanna

Så skönt att det é fint väder idag med! :)

Ja, nu tycker jag med att våren kan komma & stanna länge!

Sv: Nej, hon vet inte än. Jag får nog byta taktik, haha...

Kram

2011-02-20 » 09:59:29     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: My

Fin blogg :)

2011-02-20 » 17:26:44     Url: [http://cccandy.blogg.se/]
Postat av: britta bloggar

Krya på dig!

2011-02-20 » 20:52:33     Url: [http://brittabloggar.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?