Status

2011-02-15 @ 13:18:23    Postat av: Susan Gullix
Nja...här hemma är det väl lite si så där. Imorse efter lite mys i soffan så verkade det som om barnen ändå skulle vara rätt piggelina idag. Eliott ville sitta och rita i paint på sid dator och Stella lekte på rummet. Dom ville till och med äta så Eliott åt faktiskt 2 mackor (han åt inget alls igår) och Stella som ALDRIG äter macka åt en hel idag. Wohoo tänkte jag och började se ljuset lite granna. MEN nu är det huvudvärk (framför allt hos Eliott) här hemma igen hos barnen, Stella är lite varm och dom är slöa och orkar inte göra någonting. Så ja, det blir till att vara hemma imorgon igen.

Vi tog oss i alla fall en vila på 1 timmes tid  för ett tag sedan, jag var så trött så det var nästintill omöjligt att hålla sig vaken. Antar att det blir så efter att inte ha fått sova på  2 nätter. Men nu har man i alla fall lite ork igen. Ska bege mig ut i köket och laga lite att äta så får jag hoppas att barnen kan få i sig något. Håller i alla fall tummarna för det.


Snälla feber, huvudvärk och allt annat som är hos mina barn nu...pleace go away för nu räcker det!!!
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nu förstår ajg ni är less på sjukstugan, hoppas innerligt att de snart ska vara helt krya <3

2011-02-15 » 15:25:13     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: maria

Krya på sig nu dina fina barn <3 och hoppas du får sova lite mer inatt :)



Kramar om !

2011-02-15 » 18:36:16     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?