Snabbis

2011-02-21 @ 10:14:16    Postat av: Susan Gullix
Det blir en snabbis här för jag, eller rättare sagt vi, har varit lata här hela morgonen. Barnen har tittat på Scooby Doo och jag passade då på att kolla på Big Brother som jag missade igår. Kan bli en kul säsong det ju.

Läget är fortsatt V-Ä-L-D-I-G-T förkylt här...suck och dubbel suck. Fortfarande ingen feber tack och lov så det verkar jag slippa. Men nu måste vi ta och få ordning på hemmet här hemma. Barnen ska få hjälpa till då dom vill det självmant idag. Får passa på att ta emot hjälpen då dom vill..haha. Eliott vill dammsuga på sitt rum så det ska han få göra.

Well....bättre uppdatering senare idag och flitigare med besök. Just nu.....SÄTT FART!!
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nu är jag med jätte förkyld :-/ Skit också! Hur var första avsnittet av BB? KRAM

2011-02-21 » 10:30:09     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?