Saturday

2011-02-26 @ 08:11:14    Postat av: Susan Gullix
Go morron till denna otroligt lugna, sköna morgon. Yeah right...that´s a lie. Barnen hann knappt vakna förräns dom var i luven på varandra. Dom började redan i sängen till och med...illa, illa. Dom fick väl nog utav av att vara goda vänner igår för då klarade dom hela dagen utan att bråka och slåss. Idag är det "Du är en äckelunge", "Du är dum", "Du är ful"...yada yada yada, fight, fight. Oj, just det...det är ju helg och då förvandlas mina barn till små monster.

Nåväl....får se vad vi hittar på idag. Vädret är lite så där grått och trist men kanske en runda till Tropikariet kan vara något? Om barnen kan uppföra sig vill säga. Är lite osäker på kombinationen djur och barn på krigsstigen...haha.

Önskar er en trevlig lördag så länge i alla fall...hörs senare!
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Här skiner solen ... men enligt vädret ska det börja snöa , så jag håller tummarna för att dom ska ha helt fel!

Mysigt att fara på tropikariet. Önskar att det fanns något sånt här med att fara på. Men jag får väl roa mig med en långprommis istället ;)

Kram!

2011-02-26 » 08:27:42     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Mamma Russin

hej gums..

här har jag ännu en dag som sjuk.. :(



låter som du haft en tuff morgon.. Stina har inte varit på sitt gosate humör heller vill jag lova.. :(



kramkram

2011-02-26 » 10:38:38     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: matilda

fin blogg, allt bra? :D

2011-02-26 » 10:45:19     Url: [http://matildaogren.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?