Saturday all day long

2011-02-05 @ 08:37:53    Postat av: Susan Gullix


Transformers bygge pågår


När klockan var 6 imorse så kom Stella in till mig och tyckte att vi skulle gå upp. Jag tyckte istället att hon skulle lägga sig hos mig, vilket hon gjorde och sen sov vi vidare till strax efter 7 istället. Mycket bättre än att gå upp klockan 6. Vi har suttit och kollat lite barn tv och ätit frukost och nu har barnen gått in på sina rum för att leka lite.

Idag är det sånt där riktigt tråkväder ute. Mörkt, grått och stormigt. Inget kul alls om jag får säga min mening. Får helt enkelt roa oss på hemmaplan men det blir nog inga problem. Hoppas på att barnen kan vara kompisar även idag också. Igår lekte dom ju så fint tillsammans.

Nåväl...jag måste ha lite mer kaffe för att komma igång känner jag. Är världens segstartade på morgonen ibland.

Hoppas att ni får en bra morgon...och dag med för den delen.




Postat av: Jayne

Ja brrrrrrr........ fu bubbland vilket väder det är. Vi ska nsart bege oss ut, tyvärr...måste..men men..får hålla i hattarna.

Ha en BRA lördag nu.

2011-02-05 » 09:49:43     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: soffie

mysigt att ni somna om:)

ha en toppendag ,Va fin han är sonen !

2011-02-05 » 10:02:00     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Skönt att Stella somnade om! 6 é lite väl tidigt en lördag ;)

Ja, värsta tråkvädret.. :( Får se va jag ska hitta på idag. Kanske ner på stan en runda. Har ett erbjudande som går ut i veckan på 300 kr i rabatt på valfri produkt på Unik (hudvård). Sen måste jag handla på Willys & städa...

Ha en mysig dag!

Kramar

2011-02-05 » 10:41:27     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?