Playtime outside

2011-02-05 @ 16:50:35    Postat av: Susan Gullix


Det blev en tur ute så barnen fick rasta av sig


Här hemma idag så har det varit en himla massa tjatande och gnällande och ditt och datt och till slut så blev jag tokig och såg till att få ut barnen. Att det stormade och blåste kors och tvärs...ja, det fick man ju stå ut med. Jag höll på att frysa häcken av mig men barnen hade kul och fick springa av sig. Eliott klippte gräset en runda och sen kom deras kompisar ut som dom sen busade runder med. Nå...liiiite lugnare blev dom men banne mig inte mycket. Dom är som små monster idag.

Anyway...sitter med en kopp kaffe nu efter att vi har ätit. Blev mat från pizzerian idag. Nu ser jag fram emot kvällen, den är mer än välkommen nu.

Postat av: Johanna

Ja, fy som det har blåst idag, men skönt att solen kom fram en liten runda till slut!

Hoppas ni får en lugn & skön kväll!

Kram

2011-02-05 » 17:19:56     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: maria

Nu är kvällen kommen :)



Tur att dagarna är olika :)

Ha en skön lördag kväll !

Kramisar

2011-02-05 » 19:35:55     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?