Mys dag

2011-02-03 @ 16:15:37    Postat av: Susan Gullix


Hmmm...ja, en lite småkul bild på Stella och mig


Men åhhh...vilken mysdag vi har haft idag. Båda barnen har varit på underbart humör hela dagen idag. Helt amazing, faktiskt. Vi har bara myst rundor här hemma och gjort så lite som möjligt. Lekt, ätit, lekt lite till, Eliott har duschat, Stella har badat...och så ja...lekt lite till. Inte var dag som vi har det så lugnt kan jag säga. Men ibland behöver man det så det var perfekt idag. Väldigt skönt att slippa bråk och kiv för en dag..haha. Just nu leker barnen Transformers tillsammans så jag sitter här och bloggar och kollar runt lite samtidigt som dricker en god kopp kaffe.

Ikväll hoppas jag och håller tummarna för att det går lika bra att somna själv för Eliott. Var så kul att se honom så stolt imorse. Sen när båda barnen sover senare ikväll så tror jag att jag och mannen ska kolla vidare på Flash Forward. Jag har ju i och för sig redan kollat på 10 avsnitt utav serien men den är så bra så det gör inget att jag ser om det. Så om jag somnar i soffan som jag brukar så kan jag göra det med gott samvete....hihi.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag och välkommen till alla er nya som kikar förbi och hälsar på. Jättekul tycker jag.




Postat av: Amanda

Vad härligt det låter! ^^

Skönt att man faktiskt får ha dessa underbara dagarna emellanåt också och att det inte är vrdagskaos jämt. :)

Kram

2011-02-03 » 16:43:25     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: BARBIEH-

hej , ska vi följa varandra på bloglovin?

och kommentera senate inlägget & svar på dagens fråga :D

jättte fin blogg du har .



http://www.bloglovin.com/sv/blog/2317035/barbieh/follow



2011-02-03 » 17:26:51     Url: [http://barbieh.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Så skönt att ha en riktig mysdag! Hoppas Eliott somnar själv ikväll igen & att du & Kim får en mysig kväll!

Kram

2011-02-03 » 19:49:29     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?