Morning from hell

2011-02-02 @ 11:28:03    Postat av: Susan Gullix
Herre Gud vilken satans morgon rent ut sagt. Bättre start kunde man ju fått tycker jag men nej....vilka krig här var. Ingen skulle ta på sig, ingen skulle borsta tänderna, det skulle slåss, det skulles skrikas högt, det skulle liggas på golvet och gapas, det skulle tävlas och grinas and so on. Ärligt...jag förstår inte varför jag inte har blivit gråhårig än!! Hoppas att det humöret som dom hade i morse INTE följer med hem igen.

I alla fall...åkte ner till stan sen vid 10. Var helt enkelt tvungen till att hitta nya jeans eftersom jag inte har några som passar. Antingen är dom väldigt för små (oj, vad liten jag har varit visst) eller så är dom enorma och trillar av mig. Men hittade i alla fall ett par ganska snabbt så det var ju bra.

Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe innan jag ska ta tag i kaoset här hemma efter morgonen. Kollar lite på Tyra Banks show. Bläää säger jag bara. Handlar om Bandmask dieten. Woh the fuck vill gå på en sådan diet? Tänk att ha en Bandmask som slingrar runt i kroppen och äter en massa mat. Grose big time. Tydligen ganska många som vill gå på den dieten *ryser*.

Nopp....dricka upp mitt kaffe var det och sen sätta fart!


Min snygging

Postat av: Johanna

Får verkligen hoppas barnen é på bättre humör när du hämtar dom :)

Kul med nya jeans!

Fyyy, vem vill ha mask i sin kropp, BLÄ!

Kram

2011-02-02 » 11:41:06     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Huvva, jag såg också det där.. Fy, vad vidrigt :S

Hoppas barnen är gladare när dom kommer hem :)



Kramar

2011-02-02 » 12:52:09     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: MLI

Vilken fin header du har! :) Hela bloggen är i och för sig fin.

2011-02-02 » 15:20:02     Url: [http://lovelimli.blogg.se/]
Postat av: elina

naw så söt!:)

2011-02-03 » 12:50:24     Url: [http://jonssonbarn.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?