Morgonstund har guld i mun

2011-02-12 @ 07:26:04    Postat av: Susan Gullix
Ja, det är väl så man brukar säga när man är uppe tidigt på morgonen? Stella tyckte att vi skulle gå upp 06.10 idag. Kan säga att jag inte höll med henne men envis som hon är så. Eliott sov i alla fall 30 minuter längre och nu är det barn tv som gäller och att försökna morgna på sig.

Jag och mannen såg ju Little Fockers igår. Hmmm, nja....inte alls lika bra och rolig som dom andra 2 och ärligt talat så kunde man lika gärna struntat i att se den. Gångerna man skrattade var ett fåtal och då var det egentligen inte ens roligt. Nåväl...får hoppas på att vi ser en bättre film ikväll.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Verkar vara skitkallt ute så det lockar inte. Kanske det kan komma fram lite sol under dagen? I så fall går vi kanske ut en runda. Längtar tills det är lika fint och grönt ute som på bilden här nedan. Goosh....sommar genast tack. Nu ska vi i alla fall fortsätta morna oss här så önskar er en bra dag så länge!

Postat av: Johanna

Fy va tidigt. Jag har nyss gått upp & jag tycker det é tidigt... Det é -7 ute, men solen lär komma när asom helst. Trevligt med en fin dag! :)

Kram

2011-02-12 » 07:42:12     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: maria

Här vet vi inte heller vad vi ska göra ännu men solen lär komma fram så nåt blir det :)



Sv. Jag fick även min mens igår och blödde igenom det mesta därav mitt blodbad...



Ha en härligt skön lördag !

Kram och Godmorgon !

2011-02-12 » 07:55:06     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken härlig sommarbild! Sommaren känns så långt borta ... men innan den kommer ska jag passa på att njuta av dom härliga vinterdagarna vi har nu med massor av sol!! :)

Kramar

2011-02-12 » 10:35:36     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?