Little ones

2011-02-18 @ 11:44:21    Postat av: Susan Gullix


Men naaw...så små dom har varit


Vi har det fortsatt lugnt här hemma. Det är ingen som har någon ork så det där med att gå ut en liten runda känns det inte som om det är läge för. Ingen utav barnen orkar direkt leka. Det är titta på tv/dator och rita som gäller. Eliott orkar inte springa och leka Transformers, Ironman och allt håll igång som han brukar. Han är ovanligt still. Lika samma med Stella. Det var knappt att dom orkade gå till denna lilla affären. Vilken envis sjukdom som inte vill släppa taget helt om mina annars hurtiga, icke stilla sittande barn.

Maten idag har barnen beställt. Det blir potatis, lax och hollandeissås. Hoppas nu att dom äter bara. Dom har inte riktigt aptiten till att äta helt hundra.

Eftersom vi bara är hemma så får jag väl se till att få lite gjort på hemmaplan. Ska bara hitta orken...jag är inte riktigt 100 jag iheller märker jag. Haha...vilken sjukblogg det har blivit...typ.

Vad hittar ni på idag?

By the way...kul med er nya som kikar förbi. Hoppas ni trivs här och kommer igen.
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så söta de var/är! Här har vi ingen större ork heller, dammsugit har vi gjort men sedan strejkade vi å ser nu på emil ;-) KRAM

2011-02-18 » 12:10:21     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Naw, så små :)

Inte lätt när man inte har orken...

Jag har misann städat & haft mig. Ikväll blir det att äta upp sina förlorade kilon hos mamma. Grillat blir det, mums!

Kram

2011-02-18 » 14:15:19     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Linda

Hej snygging!



Näe, utv samtalet gick inte bra. Men men... Funderar på att börja studera, så vi får se vad som händer sen... Känns inte lika kul längre.



Här jobbas det iaf! Snart hemgång. Yey!

Visst är det helt galet att våra små -06:or ska börja skolan nästa år!! Helt otroligt!



Emilias apitit är inget vidare sen hon var sjuk. Hon har ätit dåligt i två veckors tid.

Hoppas Eliott och Stella får i sig massor idag nu då. :)



Kram och ha en så mysigt fredag :)



Guuuud så pluttiga de var!

2011-02-18 » 15:28:04     Url: [http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?