Kanske det ljusnar nu?

2011-02-15 @ 19:12:10    Postat av: Susan Gullix


Mina två älskade darlings orkade leka ett litet tag idag i alla fall


Så där...jag sitter just nu i matrummet då Stella ligger i sitt rum bredvid, dax för henne att sussa nu. Dagen har ju som sagt spenderats hemma eftersom barnen ännu är sjuka. Det har varit väldigt lugnt. Vi har kollat på filmer, vilat lite, myst och lite så. Barnen åt inget då vi åt middag, inte ens glass kunde dom få ner. Om man inte kan få i sig glass som man verkligen älskar i vanliga fall...då är man nog sjuk.

Ett litet tag dock här under kvällen så fick dom faktiskt lite ork och verkade väldigt mycket piggare. Det kunde lekas lite inne på Eliotts rum, inte mycket men lite i alla fall. Hans rum har ju i princip stått orört i 2 dagar. Lite glass fick dom också i sig senare. Tummen upp för det för jag är glad att dom får i sig något överhuvudtaget. Dock är det inte problem med vätska, så det är också bra. Stellas feber kom också igen nu här på kvällen...typiskt. Vi är inne på dag 4 nu med feber och huvudvärk så jag tycker dom har varit sjuka nog nu.
Sen är det jäkligt tråkigt att vara isolerad här hemma också för den delen.

Eliott är feberfri (peppar peppar)....han klagar mest på magont mellan varven och så har han bara lite huvudvärk säger han. Men han är klart mycket piggare än igår. Jag hoppas att denna natten blir bättre än dom andra för vi alla fattas jättemycket sömn. Jag är helt groggy så trött jag är.

Hade tänkt att vi ska se vidare på Chuck sen då båda barnen sover. Det är ju så superspännande att se nu så något avsnitt måste det bli innan jag faller i dvala...och förhoppningsvis får sova H-E-L-A natten. Ohh, gud så skönt det låter.

Hur har eran dag varit?

Postat av: Johanna

Så himla tråkigt att va sjuk! Jag börjar nästan tro att jag med åkt på någon form av kräksjuka, för har kräkt nästan hela dagen. Mår så dåligt, så blir att va hemma från jobbet imorgon...

Vi får alla krya på oss!

Kramar

2011-02-15 » 19:26:44     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

sjukstuga här med läser jag.. :(usch tycker det är sjuka överallt nu, kommer just från "hon över" som kräkt hela dagen..;)



hoppas dina små snart blir friska igen..

kramrkam

2011-02-15 » 19:55:47     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: britta bloggar

Åh hoppas de kryar på sig och att du får sooova!

2011-02-15 » 19:58:27     Url: [http://brittabloggar.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du får en natt med riktigt mycket sömn nu vännen <3

2011-02-15 » 21:04:07     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Josefin -Happy Days-

Stort krya på sig till dina små!

2011-02-16 » 07:38:55     Url: [http://landhagen.blogg.se/happydays/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?