Jiiiiiiipppppiiie

2011-02-16 @ 11:15:38    Postat av: Susan Gullix
Wihooo....så glad jag är nu, ni anar inte. Efter 5 dagars sjukdom för barnen så är det nu väldigt ljust. Dom har ätit frukost idag utan problem. Dom har ju bara kunnat dricka och inte ätit knappt under dessa dagar. Och ännu mera plus är att det leks för fullt här hemma idag. Deras rum har ju i princip varit orörda men nu så...dom leker och leker...och bråkar emellan varven haha. Iiiii...back to normal verkar det som. Då är det bara jag som ska kurera mig. Första dagen idag så jag hoppas att det inte blir värre.

Nu ska jag i alla fall se till att sortera in all tvätt som vi har tvättat undan idag och sen ska jag ta tag i det gigantsika diskberget som verkligen har växt fort.

Postat av: Johanna

Skönt at dom mår bättre & du får krya på dig!

Kram

2011-02-16 » 12:11:14     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: CiliaH

Håller tummarna för att du slipper bli riktigt dålig. Skönt att barnen är friska igen.



KRAM

2011-02-16 » 20:36:15     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?