I´m so, so tired

2011-02-06 @ 06:50:01    Postat av: Susan Gullix
Go morron världen. Alltså...inse hur trött jag är. Känns som om jag precis la mig och vips så tyckte Stella att det var dax att gå upp. Smart är hon också för hon säger "Mamma, jag behöver kissa". Jag kan ju inte precis ignorera henne då och sova vidare. Givetvis var hon inte alls kissnödig utan hon skulle bara få upp mig snabbt. Ja, hon lyckades. Eliott har lyxen kvar och sover vidare!!

Idag ska jag tvätta och sen blir det väl till att hålla sig ute med barnen. Tänker absolut inte ha en repis på gårdagen. En dag till som igår orkar jag liksom inte. Nä, vi håller tummarnma för en bra dag (och fint väder).

Såg Melodifestivalen igår också men va f*n...vilket mög. Tycker det blir värre och värre för var år, men ändå sitter man där och tittar. Nej, jag säger som vanligt...det var bättre förr!!

Såg ni och vad tyckte ni i så fall?
Postat av: Johanna

Själv sov jag tills nu, skönt!! :)

Jag såg också Melodifestivalen. Blir bara sämre & sämre, men jag tyckte ändå låtarna va väldigt mycket bättre än förra året även om dom va dåliga. Hoppas ni får en mysig dag utomhus. Verkar som solen snart kommer fram :)

Kramar

2011-02-06 » 11:29:18     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?