Herr Storm..

2011-02-08 @ 11:29:07    Postat av: Susan Gullix
Jäklar vad det har stormat inatt..och ja, gör ännu. Var lite obehagligt att somna då det lät som...typ värsta tornadon utanför. Det knakade och mullrade och hade sig, men jag somnade till slut i alla fall. Tur det!

Vi har varit på BVC imorse innan vi skulle till dagis och Stella skulle som vanligt protestera vilt och högljutt genom att kasta sig på golvet och skrika och gråta. Allt hon skulle göra var att visa sin fot i 2 sekunder, och det visste hon. Som hon kan hålla låda alltså. Nu vet jag att oavsett vad så blir det lika kaos nästa gång hon ska till tandläkaren...eller till något annat överhuvudtaget där dom ska kolla på henne. Hujeda mig!! Det var i alla fall en liten fotvårta hon har under foten så ska fixa (hoppas jag) medel till det idag. Sist jag var på apoteket så fick jag inte medel till henne utan att någon sagt att det var en fotvårta. Det var det dummaste BVC skötesrkan hade hört sa hon.

Anyway....ska sitta ner ett tag och ta det lite lugnt innan man ska ge sig på allt annat som man måste hinna med. Hoppas att ni får en bra dag och vi hörs senare. Dyker upp ett inlägg sen om Dag 13 som handlar om mitt drömbröllop!
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ska bli skoj att läsa om ditt drömbröllop!

Så trist att du itne har fler bilder sedan barndomen :-/ Kunde vara skoj för dina barn att se... KRAM

2011-02-08 » 14:48:31     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?