Headeache from hell

2011-02-09 @ 11:28:10    Postat av: Susan Gullix
Blä...efter en natt med massa hemska drömmar och magont så fick jag därefter en monster huvudvärk där man kan märka ordet MONSTER. Jag har ganska ofta ont i huvudet men brukar inte gnälla över det. Well, idag gör jag det. Det går ända ner i nacken och efter 2 huvudvärks tabletter imorse och efter en vila då barnen var lämnade, så är den fortfarande där. Har tagit 2 huvudvärks tabletter till så hoppas verkligen att det ger med sig. I hate headache!!

Har i alla fall nyss ätit 2 ägg och försöker ta det lite lugnt så det ger med sig. Ska iväg till tandläkaren med barnen sen och ikväll är det Föräldramöte, vill gärna vara huvudvärksfri då. Nej, får nog ha mig en god kopp kaffe också. Så där...nu har jag gnällt färdigt.

I brist på nya bilder så blir det en bild på en pytteliten Eliott som sitter och leker hemma hos mormor. 

 
Postat av: Johanna

Aldrig kul med huvudvärk. Du äter kanske för lite/sällan? Hoppas den har gått över!

Åh, vilken söt, smårund liten E, hihi! :)

Kram

2011-02-09 » 22:29:34     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?