Good morning Monday...

2011-02-07 @ 08:34:10    Postat av: Susan Gullix
Go morron bloggers. Ny dag, ny vecka...nya tag helt enkelt. Vi sov till närmre 7.30 idag så Daddy Cool fick stressa järnet här imorse. Medans han stressade och då barnen snabbt var i full gång med att leka så ringde jag till BVC och fick tid dit till Stella imorgon bitti. Där är något under hennes fot som jag vill att dom kollar för att se vad det är. Ska i alla fall dit innan dagis imorgon så vi får stressa på lite på morgonen imorgon.

Men idag ska vi ägna oss att tvätta. Jag hade (som vanligt) tagit fel på tid då jag trodde att vi skulle tvätta igår. Var visst idag istället. Aja....spelar väl inte så stor roll bara det kommer väck så. Sen ska vi se till att hinna vara ute lite också idag. Såååå skönt nu när snön är borta. Jag lovar att jag blir sur om det skulle få för sig att komma en ny period med snö. Bring in the spring pleace!!

Men...morgon än men ska snart sätta fart med alla ditt och datt som man har. Bädda, diska, plocka saker and so on...and on and on. Det tar ju liksom aldrig slut, right?
Postat av: Cissi

A neverending story ;-) Hoppas ni får en bra dag!

2011-02-07 » 08:46:15     Url: [http://allicima.blogspot.com]
Postat av: Johanna

Ja, underbart att snön é borta nu! E ju tom lite varmare!

Hoppas det gick bra att tvätta idag!

Kram kram

2011-02-07 » 18:33:05     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?