Go morron med ont i halsen

2011-02-24 @ 09:08:09    Postat av: Susan Gullix
Go morron på er. Här blev det lite sov morgon idag då vi vaknade först 07.10. Härligt härligt. Dock så har jag vaknat med halsont och det blir visst bara värre. Känns ju inte så där jätteskönt om man säger så och jag trodde att jag var frisk nu ju. Inte riktigt för jag känner mig hängig igen. Blä liksom!! Hoppas verkligen att jag inte ska gå igenom det igen. Orkar liksom inte vara sjuk mer.

Barnen är lediga från dagis idag och just nu klipps det gräs inomhus. Det är Eliott som agerar gräsklipparman och Stella är med och asissterar...haha. Skönt då dom inte bråkar i alla fall och istället leker tillsammans. Ett par rundor med bråk har dom dock redan hunnit med och det lär väl bli några rundor till under dagen.

Solen är framme här idag (kallt ute som tusan i och för sig) så vi ska se till att komma ut en runda och leka sen tänkte jag. Kan vara skönt att få komma ut och få lite frisk luft. Men först ska här bäddas, diskas, plockas upp och lite så där.

Önskar er en bra dag!
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas halsen gett med sig under dagen <3



Å visst är det udnerbart att föda barn, vill såååå gärna göra det en gång till....



KRAM

2011-02-24 » 15:23:56     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Så skönt med lite sovmorgon!

Ja, nog har det varit svinkallt idag med, brr...

Nu kallar sängen (redan sovit 1 timme i soffan)

Go'natt

2011-02-24 » 22:04:46     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?