Friday night

2011-02-04 @ 19:19:00    Postat av: Susan Gullix
Snart är kvällen här och då ska det mysas framför tv:n med lite gott. Just nu ligger Stella i sängen och ska sova och Eliott sitter och tittar på tv med Daddy Cool. Barnen har lekt fint här tillsammans under eftermiddagen/kvällen. Tummen upp, älskar alla bråkfria dagar.

Vi lär väl fortsätta med att se på Flash Forward sen ikväll. Känns som om det var evigheter sedan som vi såg film men vi har fastnat lite i alla serier som vi tittar på. Dock saknar jag Bones...buhu. Har ju inte säsong 6 ännu...lite boring så där. Nåväl, den dyker väl upp så småningom.

Annars idag så har det varit lugna puckar faktiskt. Vi har inte gjort så mycket efter att jag hämtade barnen på dagis och dom har varit fullt upptagna med att leka tillsammans. Jag är definitivt inte den som stör för det är så enormt sällan som dom leker tillsammans utan tjaffs så jag har bara låtit dom vara.

Tror att min lilla sessa somnar vilken sekund som helst. Hon har blivit rejält snorig idag (igen) så jag hoppas att det inte kommer till att störa hennes nattsömn.

Önskar er alla en trevlig fredagskväll!
Postat av: Jayne

Mysigt med helg.... Jag och maken är ensamma hemma... sönerna är båda på galej och det känns KONSTIGT... hi hi hi hi. Men vi får väl börja vänja oss helt enkelt.

Ha det gott

2011-02-04 » 19:24:02     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?