Friday it is

2011-02-11 @ 12:22:03    Postat av: Susan Gullix
Då var det fredag och ute är det toppen väder....well, NOT!! Det regnar, regnar och regnar och är så där äckligt tråkigt grått ute. Men jag ska kanske vara nöjd eftersom det verkar vara snökaos i övriga Sverige?

Nåväl, barnen är på dagis och jag har hunnit bädda, plocka undan och lite så som man brukar göra varje dag. Varit duktig och ätit fruksot också. Plus i kanten på det liksom. Jag och frukost brukar inte gå hand i hand direkt men efter ett par timmar uppe så går det bra.

Mina barn imorse....jissus vilka änglar. Det var så mycket pussar, kramar, jag älskar dig osv. Det borstades tänder utan fight, kläderna togs på utan fight. Ingen fight alls över något. What?? Det är ju inte riktigt vad jag är van vid men hey....fortsätt så bara. Nice att det faktiskt kan vara på det sättet också, right?

Nu sitter jag mest och tar det lugnt, har ett halvt öga på Project Runway som visas på tv:n. Men funderar på att sätta igång lite härlig musik och spela högt. Det är ju aldrig dumt liksom.

(Cirka 30 minuter senare) Ameeeeeeeeen...nu snöar det f*n här också!!!
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men vilken härlig start på dagen! Man blir alltid så glatt överaskad när dom är så där snälla :)



Kramar

2011-02-11 » 12:37:23     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: tiidan.jimsroad.com

Kul=)

2011-02-11 » 13:14:47     Url: [http://tiidan.jimsroad.com]
Postat av: Johanna

Bra start på dagen! :)

Ja, hata detta skitvädret!!! Morr! Jag vill ha sommar & varmt, så vi kan ligga & sola & plaska på badet :)

Kram kram

2011-02-11 » 15:09:55     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?