Freezing cold

2011-02-17 @ 08:15:11    Postat av: Susan Gullix
Go morron världen. Brrr...har legat och skakat hela natten tycker jag, frös som bara den. men var för trött och seg för att masa mig upp och ta på ytterligare ett täcke. Fryser fortfarande och är ändå fullt påklädd. Men men...i nästa stund så blir jag varm som en kamin istället. Gah....avskyr förkylningar.

Igår kom barnens farbror Robin hit på kvällen då mannen kom hem. Barnen blev överlyckliga för när Robin kommer hit så blir det massvis utav bus. Och vilka barn gillar inte bus? Det var high life här hemma och sen somnade barnen hur gott som helst...haha.

Jag och mannen såg på V och Chuck men sen somnade jag ganska tidigt här i soffan, var ju liksom inte helt kry och orkade inte vara vaken.

Idag får vi se vad det blir utav dagen. Blir ju ännu en dag på hemmaplan då jag inte är kry. Får hoppas på att barnen nöjer sig med det men det tror jag nog. Dom har ju en del lek att ta igen.
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Nej, har du också blivit sjuk vännen? Hoppas att du kryar på dig snabbt och att hela din fina familj får vara friska!

Kram

2011-02-17 » 09:15:15     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Ha frossa & feber é ingen hit. det hade jag igårkväll... Hoppas ni får en lugn & skön dag inomhus.

Kram

2011-02-17 » 10:02:39     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?