För det är fredag idag...

2011-02-25 @ 12:19:49    Postat av: Susan Gullix
Så där...go morron, eller ja...go för middag kanske låter bättre. Har inte hunnit sitta på rumpan förräns nu faktiskt. När jag hade lämnat barnen på dagis så åkte jag sen direkt med mormor och Jörgen så jag kunde handla hem lite. Dom är så snälla och brukar köra mig då jag ska storhandla. Tackar för det.

Sen när jag var hemma och höll på att packa in allt så ringde Helsingborgshem eftersom jag ringde och felanmälde igår. Sen var han här på 5 minuter efter samtalet så nu är handtaget till kranen helt igen. Wohoo...snabba ryck där, det trodde jag inte. När han sen hade gått så fick jag fortsätta packa upp så ja...nu är det på fyllt i kyl, frys och skafferi igen. Gött!!

Nu har klockan hunnit bli snart 12.30 så jag sitter och latar mig lite med en god kopp kaffe och lite så innan det är dax att hämta hem barnen igen. Sen blir det fredagsmys som resten av sveriges befolkning har idag....haha.

Postat av: Johanna

Du har hunnit med mycket idag, duktigt! :)

Själv ska jag sätt afart att diska nu...

Fredagskram

2011-02-25 » 12:29:43     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?