***

2011-02-20 @ 17:44:32    Postat av: Susan Gullix


Lilla dottern var ute själv med mamma idag


Sååå...då var snart söndagen avklarad också. Morgonen och förmiddagen var lite turbulent här hemma och Eliott skulle absolut inte alls det vara ute då vi väl kom ut. Lite senare så fick han vara här hemma med sin pappa och så gick jag och Stella ut själv och lekte. Hade ju lovat henne och då får jag ju absolut inte bryta det...liksom. Vi gick till Dalhems lekplatsen och lekte och hade det faktiskt mysigt fast att det var svinkallt. Vi gungade, åkte kana, lekte ambulans och lite allt annat möjligt. Ganska mysigt att bara vara med ett barn och sen behövde jag och Eliott komma ifrån varandra lite. Och NEJ, bara för att jag var själv med Stella så betyder inte det att jag älskar Eliott mindre. Dessutom var han hemma och hade skoj med sin pappa. Jag älskar båda mina barn mest i världen men jag och Eliott behövde verkligen en paus från varandra ett litet tag. Inget konstigt men lika bra att förklara så ingen får för sig att jag älskar en mer eller mindre.

Sen på eftermiddagen så har vi alla lekt här hemma och barnen har varit på bra bättre humör än igår...skönt.

Jag är fortsatt piss sjuk men ja...jag överlever det också antar jag. Man klarar det mesta, supermorsa som man är...haha.

Ikväll är det Big Brother och eftersom jag är en Big Brother nörd så ska jag se det. Finns det fler BB nördar där ute mer än jag som ska se

Postat av: soffie

wow det ser ju ut som ni har vår nere hos dej!

guuu va härliga bilder.

kram

2011-02-20 » 20:35:52     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: carola

var är eran snö???



Nu blir man sugen på att flytta neröver:)

Supersöta bilder

Carola

2011-02-20 » 21:04:53     Url: [http://mammacarola.blogg.se/]
Postat av: Louise (fotoblogg)

Härliga bilder, hur kallt har ni?

2011-02-20 » 21:13:14     Url: [http://wizy.blogg.se/]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Va härligt det ser ut när det inte är någon snö! Även om jag gillar dessa härliga vinterdagar som man har nu uppe i norr så längtar jag till gräs, grus och barmark :)



Jag hade lite beslutsångest över om jag skulle se BB eller wallander ... men det blev filmen för mig. Var bb bra igår? Roliga människor?



Kram

2011-02-21 » 08:14:01     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Ja, så fint väder som det va igår, så va det skönt att va ute lite! Gäller ju att passa på!

Jag såg Wallander igår, för har inte TV11...

Kram

2011-02-21 » 14:03:49     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?