Det vaknas med feber...

2011-02-13 @ 07:15:26    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Här är det fortsatt febrigt men nu är det Eliotts tur. Han var varm igår här på kvällen och ovanligt lugn och när han vaknade här idag så klagade han på huvudvärk...och är fortsatt varm. Han ligger nerbäddad här i soffan och kollar på barn tv. Mellan varven somnar han till lite.

Läget med Stella är bättre än igår. Hon somnade ju på soffan och sen sov hon i sin säng i ett par timmar innan hon kom upp igen och var jättevarm. Hon fick ligga här på soffan och sova tills jag skulle gå och lägga mig. Hon klagar inte på huvudvärk längre och är ganska pigg...dock lite varm ännu. Så idag blir det en hemmadag så barnen kan kurera sig.

Jag och mannen roade oss igår kväll med att först kolla på Melodi festivalen men hey....vilket mög. Den ena låten var ju sämre än den andra så vi slutade kolla och tittade istället på Chuck. Det var lite bättre och roligare att se.

Ps. Om ni vill följa mig via Bloglovin´så gör ni det genom att klicka på plusset här uppe till vänster.

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Stackars lille E. Hoppas att han snart kryar på sig ...

Kramar

2011-02-13 » 09:28:15     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Fröken M

jag menar givetvis inte att jag ska ha en massa presenter bara för att det är alla hjärtans dag och överraska kan man ju som du säger göra vilken dag som helst, men jag vill gärna göra något mysigt ihop med familjen och mitt i vinterna tycker jag är ett ypperligt tillfälle för lite extramys !

2011-02-13 » 09:47:43     Url: [http://frokenmela.se]
Postat av: Johanna

Hoppas de snart frisknar till!

Melodifestivalen va kass!

Hoppas ni får en mysig dag i solen!

Kramar

2011-02-13 » 10:47:12     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?