Design tips

2011-02-13 @ 16:37:27    Postat av: Susan Gullix
Tänkte tipsa er som vill ha en ny design till er blogg att kika in till Tant Kim. Hon är grym på att designa och jag har använt mig utav henne ett par gånger och det är hon som har gjort min nuvarande design. Vilket jag vet att många utav er tycker är fin.

Man skickar ett mail till henne där man skriver hur man vill ha sin design, bifogar bilder och text som man vill ha med och även i vilken prisklass det ska ligga på. Innan hon börjar så får halva summan sättas in på hennes konto och därefter börjar hon arbeta med din design. Under tiden så får du förhandsgranska hur det ser ut och hon fortsätter helt enkelt tills du är nöjd. När hon är klar så lägger hon in designen till dig efter att andra hälften av summan är inbetalt. Grymt duktig är hon och jättetrevlig att prata med.

Jag kan helhjärtat rekommendera henne om ni vill ha snygga, fräscha designer. Jag lovar er att ni inte blir besvikna. Jag har varit mer än nöjd med dom som hon har gjort till mig och det är henne som jag kommer till anlita för mina framtida designbyte.
Postat av: Tant Kim | Design och Layout

Tack så jätte mycket Susan. :) Det värmer oerhört mycket i mitt hjärta att du tog dig tiden till att göra detta.



Många kramar. :)

2011-02-14 » 06:44:58     Url: [http://tantkim.blogg.se/]
Postat av: Johanna

:) Jag måste skaffa eget domän snart asså...

2011-02-14 » 10:20:48     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?