Dag 7

2011-02-01 @ 15:49:31    Postat av: Susan Gullix
Dag 7 min 25 dagars lista handlar om vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

Ja, vad gör man om man får en miljon?

Först och främst så hade jag hoppat utav glädje.

Det första jag hade gjort är faktiskt att åka på en weekend resa med mannen, bara han och jag för det behöver vi verkligen. Hade åkt till ett behagligt och lyxigt ställe någonstans där man kan få lyx behandling utav olika slag och bara mysa runt.

Efter en lyx/mys weekend hade hela familjen åkt till Disneyland för att kul....wihoo.

Sen hade jag köpt ett fint hus någonstans som vi hade inrett precis som vi vill ha det. Tur att vi har ganska lika smak vad gäller inredning.

Jag hade shoppat en del men vet inte riktigt vad faktiskt, lite allt möjligt antar jag. Till hem, till barnen, till mig själv, till mannen osv.

Jag hade sparat en hel del utav pengarna också så klart och sparat undan till barnen som dom kan ha då dom är större och flyttar hemmifrån.
Ett bröllop hade kanske också varit något man kunde lagt pengarna på...det hade ju inte varit dumt.


(Mmmmm....härligt att få drömma och fantisera lite...haha)
Postat av: Linda

Hej söt!



Nope! Det är Emilia till vänster, Ella till höger :)



Vilken rolig lista du fått tag i... Undrar om jag ska göra likadant :D

2011-02-01 » 16:09:15     Url: [http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/]
Postat av: Johanna

Ja, drömma sig bort e nice :P

Kram

2011-02-01 » 17:59:33     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?