Dag 21

2011-02-23 @ 12:00:54    Postat av: Susan Gullix
Dag 21 i min 25 dagars lista kommer här och det ska vara en bild på mig själv som någon annan har tagit.

Det var INTE helt lätt att gå igenom arkivet med  miljoner bilder och hitta en bild som någon annan tagit (där man är i normalt tillstånd...haha.) Det är oftast jag som agerar fotograf. Men hittade en som jag kan visa men Eliott är också med. Fotografen är Sonia, min vän sedan vi var pyttemini små. Vi var hemma hos henne en dag och fikade och jag gissar på att det är i agusti 2006 då Eliott är ca 2 månader på bilden. Men detta är en bild som jag tycker om.

Postat av: Johanna

Vilken fin bild! Lille E, hihi, dom kinderna vill man ta i :P

Kram

2011-02-23 » 16:56:46     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?