Dag 22

2011-02-24 @ 18:49:32    Postat av: Susan Gullix
Dag 22 i min 25 dagars lista handlar om min reaktion då jag ser mig själv i speglen.

Hmm.....lite svårt det här faktiskt.Det är lite olika hur jag tycker, man har ju bra dagar och dåliga dagar typ. Och som före detta anorektiker så har jag ganska svårt att uppfatta hur min kropp egentligen ser ut. Vissa dagar tycker jag den är helt ok, man känner sig snygg och fräsch men sen finns det dom dagarna då man tycker att man är stor som ett hus. Men det är jag ju inte så klart men vissa dagar tycker man det. Men överlag är jag nog ganska nöjd. Jag är ändå 35 år och min kropp har burit  på 2 barn!
Postat av: soffie

tycker du är jättesnygg:!

2011-02-24 » 21:44:24     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?