Dag 15

2011-02-13 @ 09:58:35    Postat av: Susan Gullix
Nu är det Dag 15 i min 25 dagars lista och idag är det om något som jag ångrar.

Hmmm...lite svårt det här faktiskt nu när jag tänker efter. Egentligen så ångrar jag väl inget direkt så där eftersom allt som hänt och skett genom livet har gjort mig till den jag är idag, eller hur? Kanske att jag ångrar lite att jag inte stod upp för mig själv mer som mindre och tonåring, att jag lät mig bli trampad på. Det ska väl vara det i så fall.



Ps. Om ni vill följa mig via Bloglovin´så gör ni det genom att klicka på plusset här uppe till vänster.
Postat av: floosan

På den tiden var man inte stor på jorden. Tänk om man var lika trygg så som i dag i sig själv.

2011-02-13 » 10:11:18     Url: [http://blogg.mama.nu/floosan]
Postat av: Tili

Det är väl nästan tur att man inet ahr något värre att ångra än något sådant.

Måste bara säga att på bilden här till vänster med micen var du superlik min kusin.

2011-02-13 » 10:46:54     Url: [http://tili.webblogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?