Dag 12

2011-02-07 @ 14:41:08    Postat av: Susan Gullix
Så var det då dax för Dag 12 i min 25 dagars lista som idag är om en bild på ett ställe som jag har varit på.

Bilden får bli på Parken arenan i Köpenhamn. Där var jag och min vän Marika för 2½ år sedan drygt. Bilden framkallar många otroligt roliga och upplevelsefyllda minnen. Dagen och kvällen var helt perfekt!! Vi var där och kollade på den största utav dom alla live, nämligen CELINE DION. Mmm...ni som har hängt med ett tag i min blogg vet ju att jag fullkomligt avgudar henne och hennes röst. Attans också att man inte har en tidsmaskin som kan ta en tillbaka om och om igen.

Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Din blogg är galet snygg!

En fundering bara, hur gör du så att bakgrunden är fast, samt att ''bakgrunden'' till headern blir genomskinlig ;)?

2011-02-07 » 17:49:23     Url: [http://beatlestokig.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Celine e bra hon!

2011-02-07 » 18:50:20     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?