Dag 10

2011-02-06 @ 08:19:33    Postat av: Susan Gullix
Glömde att skriva om Dag 10 igår i min 25 dagars lista som denna dagen handlar om något som jag oroar mig för.

Jag känner lite att det som jag oroar mig för kan jag inte skriva här riktigt. Här finns jättemånga som läser här inne och vissa delar får jag allt behålla för mig själv. Jag är ganska öppen men vissa bromsar får jag ha. Hoppas att ni respekterar det!

Men det finns ju oro ang barnen jämt och ständigt.Man oroar sig ibland i sin mammaroll, gör man rätt, gör man fel osv. Men har man barn så finns det ju ganska ofta en oro för antingen det ena eller det andra. Så är det ju!


Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja lite hemlisar måste man ha, tror inte det är bra att skriva om allt i bloggen! Men det är hårfint, är man aldrig personlig lär ingen att känna en heller... Men jag gillar dig å dina fian barn å att kika in här <3 KRAM, njut av dagen! <3

2011-02-06 » 08:31:32     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?