A new week

2011-02-28 @ 09:53:57    Postat av: Susan Gullix


I väntan på att Tropikariet ska öppna i lördags


Go morron blogglandia. Här sov vi till 7.30 imorse och ohhh så skönt. I och för sig förståeligt kanske då båda barnen somnade sent igår men ändå. Gäller att trötta ut dom rejält idag då så dom somnar i tid ikväll. Men det blir nog inga problem med det.

Vi har kollat lite på barn tv, ätit frukost och myst och just nu leker barnen lite. Dom kör tåg bla och snackar en massa konstigt. Ingår väl i deras lilla lek eller så...haha. Det är nog inte meningen att mammor ska förstå. Kul att höra i alla fall.

Igår efter att barnen hade somnat så blev det att vi kollade på Big Brother och sen såg vi ett avsnitt utav Sons of Anarchy. Vi har hört bra om serien så det var dax att börja på den. Har sett 2 avsnitt och jo....den kan nog bli riktigt bra. Haha....vi och våra serier alltså.

Men nu ska jag i alla fall snart sätta fart med morgon bestyren så som att bädda, diska, plocka undan och så ska vi helst ha kläder på oss idag. Önskar er en trevlig dag!


Postat av: Tant Kim | Design och Layout

Ja, jag stannade hemma i torsdags, dock var jag i skolan idag och gjorde prov. Ville inte göra omprovet så jag sket i att jag mådde lite små kasst i morse, dock började jag känna mig bättre när jag varit i skolan ett tag. Och nu mår jag nästan "friskt" hehe.. Så jag går till skolan imorgon igen, behövde nog lite friskluft och att få röra på mig lite. :P



Kram.

2011-02-28 » 13:52:46     Url: [http://tantkim.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?