Valborg

2011-04-30 @ 11:01:02    Postat av: Susan Gullix
Go morron....eller nja, go förmiddag kanske är bättre. Idag startade morgonen här redan 6.30. Lite väl tidigt tyckte jag medans Stella tyckte annat. Jag trodde att jag var bossen här hemma.

Dagen har än så länge spenderats med att morgon mysa, äta frukost, bädda, plocka undan och diska. Där efter så har det varit en massa bus och mys i soffan och så har vi tittat lite på Ronja Rövardotter som visades på tv:n. Ganska lugnt med andra ord.

Just nu så har barnen traskat in på deras rum. Stella leker med alla sina bondgårdsgrejjer och Eliott tittar på gräsklippare på sin dator. Senare idag så ska vi som sagt (skrivet) bege oss mot Ängelholm på kalasfirande. GRATTIS till Johanna på hennes födelsedag idag 

Nu ska jag snart se till att fixa till mig lite och styra stegen mot Maxi för att handla hem lite som behövs. Önskar er ella en underbar Valborg!
Postat av: Mickaela Brolin

Fin blogg och fina barn! :D <3

2011-04-30 » 12:05:11     Url: [http://kickmicki.blogg.se/]
Postat av: soffie

hoppas du haft en underbar dag å trevlig Valborgskväll,

kram

2011-04-30 » 20:21:29     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni fick en riktigt mysig valborgsmässo afton! Vi var på brasa åt korv å köte lotter å vann tv åhögvinster, bla en underbar matta som jag är så glad för! KRAM

2011-05-01 » 06:30:01     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?