Utelek och bildbomb

2011-04-17 @ 16:01:55    Postat av: Susan Gullix
Ojoj...har faktiskt haft en riktigt härlig och mysig dag idag. Morgonen bestod utav att barnen lekte fint tillsammans utan en massa liv som det annars brukar vara då dom leker tillsammans. Sen efter lite frukost och påklädning så begav vi oss ut för idag orkade minsann solen kika fram. Dockvagn, docka, Transformers, grävskopor och sandsaker följde med ut och sen blev det en massa lek. Efter ett tag kom det dit ett gäng barn till så lekte alla tillsammans. Var ute i cirka 2½ timme och hade det mys.

Nästan nygligen så har vi ätit middag, är mätta till tusan kan jag säga. Förstår inte varför jag alltid (nästan) har förmågan att äta mig alldeles för mätt...haha. Stella sitter här i vardagsrummet och leker med alla sin bondgårdsdjur och bondgårdar och Eliott fick tillåtelse att spela lite spel på PS 2:an. Så nu känner jag att det blir lite lugna puckar resten utav dagen/kvällen. Just det....mannen och jag hann även lira lite Guitar Hero innan. Jösses, var ganska längesedan nu som man gjorde det men hey...I still got it och vann nästan alla låtar. Måste klart behålla min titel som Guitar Hero mästare.

Här nedan kommer i alla fall en bildbomb sen vi var ute innan. Se...jag lovade ju er färska bilder

Postat av: maria

underbara bilder och underbart väder :)

vi har varit ute i flera timmar oxå, lekt och bytt däck på bilen...



ha en go söndagkväll !

kram

2011-04-17 » 16:36:38     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Vilken härlig dag ni haft i solen :)

Kram

2011-04-17 » 16:56:18     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: mammafiia

Vilken härlig dag i solen ni haft=)

Hoppas på massa sol idag så ja kan sitta ute och njuta när ja ska va hela dagen i malmö=)

Kramar

2011-04-18 » 08:11:02     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?