Picknick ute i sommaren

2011-04-22 @ 19:03:54    Postat av: Susan Gullix
Holy shit....här kan vi tala om sommar dag. Jaaa....SOMMAR dag!! När jag gick till affären innan medans barnen och Daddy Cool var hemma så kännde jag hur varmt det var ute. Tänkte i mitt huvud att det absolut fick bli en picknick dag ute idag.

Kaffe, dricka, massa olika fika kakor, filtar, massvis utav leksaker och bollar fick följa med ut. Jag bytte helt klart om till kjol och barnen fick ha shorts och t-shirt på sig (som senare byttes ut mot ingen tröja och linne). Inget snack om saken liksom...varmt till tusan och bye bye våren (idag i alla fall) för det räknas helt klart som en sommar dag idag. Ute så placerade vi oss ute i gräset och sen har barnen fikat och lekt till tusan...vi har bara haft en riktigt härlig och lång dag ute. En alldeles perfekt lång fredag enligt mig. Sen när vi kom upp så blev det grillad kyckling och vitlöksbröd till mat. Gott även om min (och övriga familjens) aptit försvinner lite då det är så varmt.

Kväll hålls det här nu...nja....barnen är i och för sig i full gång med att leka men det får dom göra ett tag till. Sen då dom sover så ska jag och mannen se Bones och sen får vi se vad som ses på efter det.

Men kolla in vilka härliga och sommriga bilder som togs idag

Postat av: Mamma Russin

hej hej gumman..

ser att ni haft en lika fin dag som vi..:) haha, näää det är min hand med värsta blåsan efter allt stolpande av staket och sedan krattande på det.. :) glömde ta av min ring, hihi..



det svider massa.. :(



vi har just kommit hem nu.. attan så skönt det är däruppe.. synd vi inte kan sova kvar än.. men imorgon ska vi börja spakla och måla i sovrumsdelen..:) sen så kommer vi ligga kvar över helgen med.. :) gissa om jag längtar, det är så skönt att kunna lämna stan på sommaren. .:)

ni får komma och hälsa på oss..;)



KRAAAAM och glad påsk

2011-04-22 » 20:30:56     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Ja visst är det underbart nu när värmen är här, dock har vi det inte så varmt än att man kan ha kjol, men det kommer nog snart.

2011-04-22 » 21:01:46     Url: [http://www.lilith.se]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, det har verkligen varit en helt underbar sommardag idag! :) Mysigt med picknick med hela familjen!

Kram

2011-04-22 » 21:14:30     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: soffie

mmm va gott ni hade det i solen.Underbart hoppas det fortsätter så här lääääänge.

Va fina bilder.

kram

2011-04-23 » 00:10:19     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fina ni är <3 Ha en ljuvlig påskafton, å njut av det fortsatt fina vädret vännen!

2011-04-23 » 07:30:58     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?