Monday it is

2011-04-25 @ 08:32:05    Postat av: Susan Gullix


Spiderman var visst med oss ute en runda igår



Då var det måndag och så den sista påskdagen. Vi (Läs: Stella)vaknade vid 07 tiden så då var det dax att gå upp. Men solen lyser ute och det ska bli lika fint väder ute som igår så det gör inte så mycket att man går upp klockan 07. Dessutom så är jag ganska van vid detta laget. Det hålls morgon här och Stella ligger på golvet och leker med alla sina småsaker medans Eliott tittar på Björnbröder 2 som visas på 5:an.  Senare så får vi se vad som sker. Ska väl ut i fina vädret i alla fall men skulle även behöva få tag i en tid i snabb tvätten. Det är återigen en mysterium hur tvättkorgen  bara fylls så där överdrivet på två ögonblick. Nåväl...får se om jag kan hinna åt en tid där sen.

Igår blev det bara slapp framför en film då barnen hade lagt sig. Vi såg The Invasion med Nicole Kidman. Den är från 2007 faktiskt men vi hade inte sett den. Om den var bra? Mjo.....nja.....det jag såg var ju bra men hmm.....jag somnade visst i soffan till slut. Men enligt mannen som såg hela så var den bra så jag gissar på att han kan rekommendera den om någon inte har sett den.

I alla fall...önskar er en underbar måndag idag!
 

Postat av: Maya

Den filmen vet jag inte om jag heller sett.. måste kolla.

Ha en kanon dag!

/Maya

2011-04-25 » 08:37:39     Url: [http://mayashideout.blogspot.com/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Vår morgon har sett likadan ut. Jag gick upp lite i 7 pga hunger. Jäkla unge, jag får nog börja med att ha gjort frukost & ha bredvid sängen ;) Sen tittat på Björnbröder... Idag ska det njutas av solen :) Kram

2011-04-25 » 09:32:37     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Mammafiia

Skönt att komma upp i tid när de e detta underbara väder iaf:) jag vaknar oxå tidigt fast jag får sova haha

Ha en bra dag.

Kram

2011-04-25 » 09:48:15     Url: [http://Fiiias.wordpress.com]
Postat av: Mamma Russin

hej hopp gums..

haha ovanligt att du somnade på soffan, haha.. ;) hjälp för att möta spiderman på gatan sådär.. ;)



ser att ni med har haft underbart väder i helgen..

KRAM

2011-04-25 » 20:22:14     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Hihi! Gullungen. Tänk så kul våra små E skulle ha det. Dom skulle säkerligen skjuta spindeltrådar på varandra och klättra på väggarna :)

Kramar

2011-04-26 » 08:38:46     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?