Lek nere i Stadsparken

2011-04-18 @ 14:41:37    Postat av: Susan Gullix
Haha....hmm, det är ganska ofta som dagarna inte blir som man hade tänkt här hemma. Vi städade lite och så här hemma imorse och sen därefter skulle vi även tvätta. Dock som ganska ofta, så är det alltid krångel med något i vår tvättstuga och denna gången gällde det att man INTE ens kunde komma in. Hur mycket jag än vred och vände med nycklen, puttade på dörren (till slut sparkade) så gick det inte att få upp dörrej*vlen. Gaaaanska irriterande om man säger så. Sprang upp och ringde Helsingborgshem som då undade om jag verkligen försökt få upp dörren. Nej men va fan...jag ringer till er bara för att det är kul liksom. Vad fan tror han??? Någon snubbe körde och fixade och under tiden så hade mormor hunnit ringa och frågade om vi ville till Max med henne och sen leka i Stadsparken. Ja...why not liksom? Ändrade tvätttiden och sen tog vi bussen ner mot stan istället.
Träffade upp mormor som var sugen på Hamburgare och så åt vi på Max (till barnens glädje). Där är dom dock INTE snabba och vi fick vänta i vad som kändes som 100 år. Nåja...efter att vi hade ätit så riktade vi våra steg mot Stadsparken och så lekte vi på lekplatsen där. Underbart väder och barnen hade superskoj. Dom tycker att det är jättekul att leka där.

Nu har vi varit hemma ett tag och när jag tittade på det gigantiska tvättberget så fick jag lite ångest. Ok...jag ändrade tiden tills imorgon men va fan...sååååå mycket så det är sjukt. Sprang ner i snabb tvätten i hopp om att den var ledig (la nästan ner på knä först och bad till Gud...typ). Hallelulja...det var minsann ledigt så nu tvättar jag i alla fall ändå. Så blir det inte så himla mycket imorgon. Yeah...tummen upp...eller liknande!

Bilder kommer sen...är lite lat och orkar inte föra över dom till datorn ännu. Nu...back to everything else!
Postat av: e m m i e

fin blogg !

allt bra?

2011-04-18 » 16:27:12     Url: [http://oohme.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Härligt med lek i stadsparken=) Mycket roligare än att tvätta=)



Mötet gick kanon, å ska ha min första intervju där imorrn så får hålla tummarna för detta jobbet skulle ja gärna vilja ha=)



Kramar

2011-04-18 » 17:40:11     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Maya

Var kommer all tvätt ifrån, nu när alla 6 barnen är hemma kan jag förstå... men när det bara är ett hemma är det ju inte mindre...hmmm....

2011-04-18 » 18:47:34     Url: [http://mayashideout.blogspot.com/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Vem vill tvätta när man kan hitta på roligare saker & njuta av solen :) Hihi...

Kramar

2011-04-18 » 20:01:42     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?