Jag överlevde...

2011-04-24 @ 07:33:45    Postat av: Susan Gullix
Go morron...jag överlevde min 35 års dag igår och hittade varken rynkor eller gråa hårstrå...något ålderdomshem behövde jag inte iheller ringa. Tusen TACK för att gratulationer som trillade in hela dagen och kvällen på Facebook, här på bloggen, telefonsamtal, sms och i andras bloggar. Herregud...har nog aldrig fått så många gratulationer förr. Värmde jättemycket så tack tack.

Tyvärr blir det inga bilder från gårdagen för klumpigt nog så upptäckte jag nyss att jag har glömt min kamera hos min mamma igår (how to survive?). Väldigt irriterande för min kamera har jag alltid med mig vart jag än går. Suck!!

Idag är det i alla fall en ny dag...en solig och varm sådan blir det. Vi ska köra en repris på fredagen tänkte vi och vara ute och mysa och leka hela dagen. Kan bara bli toppen känner jag.

Här hemma är det bara jag och Stella som är vakna än så länge. Eliott och mannen sussar gott tillsammans och Eliott lär nog sova ett bra tag till då han var uppe länge igår kväll.

Önskar er en trevlig dag för nu ska jag gå och hämta mig lite mer kaffe.
Postat av: Maya

Grattis i efterskott, skönt att du var dig själv när du vaknade och ingen gammal gumma Ler

Ha en underbar dag!

2011-04-24 » 07:43:08     Url: [http://mayashideout.blogspot.com/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Bra att du överlevde! Här ska också njutas av solen!

Sv: Jo, hon har en hel del kläder nu ja, haha! Men det jag köpte igår va i stl 62/68, så hon har nått att växa i :)

Kram

2011-04-24 » 08:30:32     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Tur att du överlevde!

Och även här hemma är kameran en trogen följeslagare :)

Kramar

2011-04-24 » 09:04:17     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: CiliaH

Hihi, vilken tur att man inte går undr på 35-årsdagen heller :) Mannen frågade mig nyss vad jag önskar mig så nu sitter jag här och kliar mig i huvudet. Lutar nog åt en bra kompaktkamera för kameran jag har nu är rätt klumpig att släpa på och börjar bli lite sliten. Fick du något kul igår?

Kram

2011-04-24 » 09:05:23     Url: [http://ugglehuset.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?