I´m so not my self today

2011-04-14 @ 08:43:44    Postat av: Susan Gullix
Go morron....om man nu kan kalla det för god morgon. Usel dag igår och idag är det fan inte bättre iheller. Är på bristnings gränsen. Men vad gör vi? Jo, vi stänger ner och kör vidare som om allt är bra. Brukar fungera...eller?

Expectabam sed valere Modo ita simulatis

Nåväl.....vet inte hur jag ska lösa detta med barnens rum. Jag blir galen rent ut sagt. Det är ingen som vill leka inne på Stellas rum. Det enda det rummet är till för just nu är att sova. Alla Stellas miljoner leksaker befinner sig i matrummet, hallen och vardags rummet. Hon vägrar leka där inne vilket resulterar till att hela övriga lägenheten är fulltäckt utav leksaker. Vart man än går så är där massvis med leksaker. Hur mycket jag än städar och plockar upp så är det totalt meningslöst då det ändå känns som om man befinner sig i en jäkligt stökig leksaks affär. Tänkte då på att slå ihop barnens rum igen. Så att Eliotts rum blir deras lekrum och Stellas rum blir deras sovrum. Men....Eliott verkar inte helt hundra på det. Ena sekunden vill han och nästa inte. Så hur löser jag det då? Blir galen rent ut sagt. Nå.....får se hur vi gör.

Tack förresten till alla er nya som har kikat in. Jag blir jätteglad. Ska vandra in till er sen och hälsa på er och se vad ni är för några...ska bli kul.


Klickeli klicka här så blir jag glad Jag (gullix.blogg.se) finns i kategori 1 och 8
Postat av: Linda aka Javamorsan

Jag har kapitulerat inför alla saker här. Jag ger upp och städar lite då och då men det hjälper inte. Jag blir galen vissa dagar och hotar med svarta säcken. Två damen tittar då på mig som om jag vore ett UFO och bara flinar.

Jaha så mkt för det hotet ja (har faktiskt testat att ta allt i en säck men det bet föga).

Min tjejer delar rum. Men varför dom ens skall ha ett rum är för mig en gåta. Ingen av dom vill ens sova där inne.



Nej nu skall jag inte ta över ditt kommantatorsfält med mitt gnäll mer.-Jag önskar dig en bättre torsdag nu. Massa kramar

2011-04-14 » 09:32:02     Url: [http://baralinda.se/wordpress/]
Postat av: Mamma Russin

God morgon sötis..:)



Stina är med bedrövligt dålig på att vara på sitt rum.. alla sakerna är i v-rum och kök osv.. Men det är en "fas" det ger sig.. Jag uppmuntrar henne att vara där inne och lever på hoppet på att en dag kommer hon leka där, hahaha.. ;) här skiner solen och vi städar för fullt.. :)



KRAM

2011-04-14 » 09:34:25     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?