Flitig innan klockan slagit 09...en söndag!

2011-04-17 @ 09:25:01    Postat av: Susan Gullix
Go morron...här är det till att vara flitig idag om jag då får säga det själv. Innan klockan hade hunnit bli 09 så har jag morgonmyst med mina två små hjärtan, bäddat, diskat, lagat köttfärssås som står och puttrar och gottar sig på spisen, plockat undan lite leksaker och annat och diskat igen. Woala är allt jag har att säga. Inte illa pinkat tycker jag...och nej, jag har inte varit uppe sedan 05 imorse utan vi sov faktiskt till en bit över 07. Och nu då? Tja...vet inte vad som ska hittas på faktiskt. Får se vad hjärnverksamheten kan komma på idag. Just nu är barnen i alla fall i full gång med att leka...dom leker snälla Transformers som räddar alla Stellas dockor och gosedjur.

Igår blev det mest en lugn dag här hemma. Vädret var så tråkigt så man kännde inte alls för att bege sig ut. Det lektes och mystes istället. Men goosh...dagen tog aldrig slut känndes det som. En sån där evighetsdag!
På kvällen då barnen hade lagt sig så jag och mannen ett avsnitt utav Bones och sen kollade vi på filmen The Way Back. Eller nja...mannen kollade film för jag somnade typ en kvart in i filmen. Ooouupsii!!!

Nej...lite kaffe nu efter att jag har varit så flitig här på morgonen. Uppdaterar mer sedan, ska få med nya foto då också tänkte jag. Ha en bra dag!
Postat av: jayne

wooohooooo..... vilken fart och vilket flit!!! :)

Själv har jag tagit det lugnt och det känns som det sak bli så resten av dagen. Har fixat dagens mat, Taco, i veckan ..så den är klar. Barnen är skollediga så inga måsten där heller.. ahhh

Tror jag njuter i soffan en stund till... hi hi hi hi

ha det supergott, sägs att solen SKA komma fram.. hoppas hoppas

2011-04-17 » 09:37:30     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jisses sådan energi och flit du har!!! Förtjänar verkligen lite kaffe å vila nu! KRAM

2011-04-17 » 11:42:18     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Rebecca Nilsson

oj, riktigt snygg design. Måste bara får fråga , hr du gjort den själv?(: Allt bra med dig?(:

2011-04-17 » 12:25:33     Url: [http://rebeccahnilsson.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Flitigt värre! Hoppas ni njutit lite av solen nu när den kom fram!

Kram

2011-04-17 » 12:57:28     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?