Another day in the sun

2011-04-29 @ 19:34:17    Postat av: Susan Gullix
Woala......då vart det fredags kväll här hemma då. Gött får jag säga. Den lilla sover och den store är vaken ett tag till. Efter att jag hade hämtat dom på dagis så var vi ute. Blev 4 timmar till med massa lek, bus och sol utomhus. Så i princip har barnen varit ute hela dagen eftersom dom har varit ute på dagis med.

Hade med mig en lapp hem från dagis imorse då jag lämnade dom. Dax för läger nu den 11 maj ju och där var packningslistan och lite annat som stod där om lägert. Fatta att min lille påg ska på läger i 3 dagar. Ohhhh...som han längtar, ni anar inte. Han kommer till att ha det så skoj (jag funderar på att packa ner mig själv i hans väska så jag får följa med). Blir dock lite konstigt att vara utan honom.

Imorgon är det kalas dax. Jag och barnen ska fara till Ängelholm hem till Johanna som har kalasfirande. Ska bli attans skoj det....ganska längesedan som vi sågs nu tycker jag. Gäller bara att vi inte förvirrar bort oss för det är ju utanför Helsingborgs ramar...haha. Vilse med 2 barn skulle ju inte vara någon jättehit.

I alla fall....snart kväll och då sonen har somnat sen så ska jag se till att göra lite varma mackor (hur gottigt?) och till det blir det film. Kommer dock inte ihåg nu vad den heter men det kan jag berätta imorgon.

Hoppas att ni har haft en mysig dag och att ni har en mysig fredags kväll.


Bild från Påskhelgen...glömde fota idag

Postat av: soffie

va roligt med kalas imorrn,å va härlig bild på barna,

kram

2011-04-29 » 21:58:44     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Så kul för Eliott att åka på läger!

Haha, du får ringa om du inte hittar...

Kram kram

2011-04-30 » 08:02:11     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Nej men så roligt för honom att åka på läger!! Förstår att han längtar :)



Kramar

2011-04-30 » 10:27:49     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh vilken fin sommarbild på dina sötnosar - önskar er en ljuvlig Valborg <3

2011-04-30 » 10:35:17     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?