Utvilad? Nopp, inte alls

2010-11-17 @ 11:44:56    Postat av: Susan Gullix
Jaha....trodde att jag skulle bli sjukt mycket piggare av att vila men nej...känner mig tröttare än någonsin. Attans också...orka vara trött?

Det blev ett himla hallå på Stella då jag lämnade dom på dagis imorse. Henne kisse som hon brukar ha med sig varje morgon...ja, hon tyckte att den skulle stanna hemma idag. Jag frågade ungefär 50 gånger om hon var säker på att den skulle vara hemma och inte följa med på dagis. Nej, den skulle absolut vara hemma. MEN när vi kom till dagis så skulle hon helt plötsligt ha sin kisse ändå och blev skogstokig för att den hade lämnats kvar hemma. Gah....så nästa gång hon säger att den ska stanna hemma kommer jag att ta med den i vilket fall som. Hoppas att hon lugnade ner sig sen igen, lilla fröken envis;)

Funderar på vad vi ska hitta på då jag har hämtat barnen. Det är kallt som tusan men jag orkar verkligen inte bara vara hemma sen. Vill hitta på något känner jag. Men vad? Hmmmm...får se, får se.

Vad gör ni själva en dag som denna?
Postat av: Amanda

Haha...veliga barn. ;) Då vet ni iaf till nästa gång att oavsett vad fräken säger så bör kissen ändå få följa med. :)



Jag vet att jag hade en favoritnalle när jag var liten som jag ALLTID var tvungen att ha när jag skulle sova. En dag blev den nallen kvar på dagis efter stägning och det blev ett sabla liv när jag skulle sova den kvällen. Mamma fick åka och köpa en till nalle. :) Så efter det hade jag sen en på dagis och en hemma. Funkade kanon, men det syns vilken nalle som är nyare och vilken som är den äldre.



Hoppas du piggnar till och att ni kan hitta på något skoj idag.

Här ska det bakas. Kanske vore något??

Kram

2010-11-17 » 12:21:57     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack go du! Å ta dem å bada, då slocknar de tidigt i kväll ;-) Kram

2010-11-17 » 12:48:18     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Russin

Hej gumman...



förlåt att jag inte svara dig förens nu.. :( nu har jag iaf godkänt ditt nya member hos mig..:) jag tar bort ditt gamla sedan..



jag har NOLL blogg lust nu för tiden poch idag har jag den värsta nackspärren med..:( orka!!!



hoppas ni har haft en toppen dag, vad blev det för skojsigt efter dagis?



kramkram

2010-11-17 » 16:40:01     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så jag känner igen den där. Kan det vara en del av trotsåldern? Edvin gör amma sak. Först är han säker på vad han vill...sen när det inte gå att ändra på beslutet så ändrar han sig ändå ;)

Kramar

2010-11-17 » 17:53:07     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Hon e sååå envis, haha! Ja, bäst att ta med den nästa gång :)

Kram

2010-11-17 » 22:48:51     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?